navi

Monday 17 June 2019

LAWATAN PENANDA ARAS DARI KOLEJ KOMUNITI KEPALA BATAS





17 JUN 2019 (ISNIN): Polteknik Balik Pulau terus mendapat perhatian daripada isntitusi pendidikan tinggi luar dalam pengekalan budaya EKSA yang cemerlang. Pada tanggal 13/06/2019 pada hari khamis, pihak PBU telah menerima kunjungan daripada Kolej Komuniti Kepala Batas, Pulau Pinang (KKKP). Seramai 14 orang wakil daripada kolej komuniti telah hadir.




          
      Pegawai-pegawai kolej komuniti terdiri daripada unit EKSA sendiri. Mereka telah dibawa melawat ke zon-zon sekitar PBU seperti Omega dan Zeta yang menempatkan bilik-bilik pensyarah dan juga makmal komputer pelajar. Kedaangan mereka telah disambut oleh Naib Pengerusi EKSA PBU, puan Rafizah Binti Shaharuddin dan juga puan Siti Nazilah Binti Hamzah selaku penyelaras EKSA PBU.










     Semoga dengan lawatan penanda arasan yang telah dianjurkan kepada pihak KKKB sedikit sebanyak dapat memberikan input dan mencetuskan idea yang baru kepada pihak pengurusan EKSA di sana bagi mencapai status kecemerlangan EKSA yang diidamkan oleh kesemua jabatan dan sekor kerajaan



No comments:

Post a Comment